12 жовтня 2015 р.

Євангеліє за Матвієм, розділ 3

1. І в ті дні з’являється Іван Хреститель, і проповідує в Юдейській пустелі,
2. І говорить: Кайтеся, бо наблизилось царство небес.
3. Бо це той, про кого було сказано через пророка Ісаю: «Голос того, хто вигукує в пустелі: „Приготуйте шлях Господа; робіть прямими його стежки”».
4. А одяг у цього Івана був з верблюжого волоса, і шкіряний пасок на стегнах, а його їжею були сарана і дикий мед.
5. Тоді виходив до нього Єрусалим, і вся Юдея, і вся околиця Йордану,
6. І хрестились у нього в річці Йордані, визнаючи свої гріхи.
7. Але, побачивши, що багато фарисеїв та саддукеів йдуть до нього хреститись, він сказав їм: Виродки гадючі! Хто підказав вам тікати від майбутнього гніву?
8. Отож принесіть гідний плід вашого покаяння.
9. І не думайте казати самі до себе: «Батько наш − Авраам», бо Бог може з цього каміння піднести дітей Аврааму.
10. І вже сокира у кореня дерев лежить. Так, кожне дерево, що не приносить гарного плода, зрубають та кидають у вогонь.
11. Я хрещу вас у воді на покаяння, але Той, хто йде позаду мене, сильніший від мене; я недостойний понести Його сандалії. Він Сам хреститиме вас у Святому Дусі і вогні,
12. І в Його руці лопата для віяння. І Він розчистить свій тік і збере пшеницю до Своїх засік, а полову спалить незгасимим полум'ям.
13. Тоді приходить Ісус з Галілеї на Йордан до Івана, щоб хреститися у нього.
14. Але Іван утримував Його і говорив: Це мені треба хреститись у Тебе, а Ти приходиш до мене?
15. Але Ісус сказав йому у відповідь: Дозволь зараз, бо так належить нам здійснити всю праведність. Тоді він дозволяє Йому.
16. І, хрестившись, Ісус відразу ж вийшов з води. І ось, відкрились Йому небеса, і Він побачив, як Дух Божий спускається немов голуб і опускається на Нього.
17. І ось, голос з небес говорить: Це Мій Син, Улюблений, в якому Я знайшов утіху.


4 коментарі: