16 жовтня 2015 р.

Євангеліє за Матвієм, розділ 7

1. Не засуджуйте, щоб не бути засудженими.
2. Бо яким судом засуджуєте, таким будете засуджені, і якою мірою міряєте, такою буде відмірено вам.
3. І чому ти дивишся на скалку, що в оці твого брата, а колоди в своєму оці не помічаєш?
4. Або як ти можеш сказати своєму брату: «Дай, я вийму скалку з твого ока» − а ось, у твоєму оці колода?
5. Лицеміре! Спершу вийми колоду із свого ока і тоді ясно бачитимеш, щоб вийняти скалку з ока твого брата.
6. Не давайте, того що є святим, псам і не кидайте ваші перлини перед свинями, щоб вони не розтоптали їх ногами і, обернувшись, не розірвали вас.
7. Просіть, і вам буде дано; шукайте, і знайдете; стукайте, і вам буде відчинено.
8. Бо кожний, хто просить, отримує; і той, хто шукає, знаходить; і тому, хто стукає, буде відчинено.
9. Або яка людина з вас, коли її син попросить у неї хліба, дасть йому камінь?
10. Або ж, коли попросить рибу, дасть йому змія?
11. Коли ж ви, будучи злими, вмієте давати гарні дари своїм дітям, то тим більше ваш Отець, який на небесах, дасть блага тим, хто просить Його!
12. Отже, все, що хочете, щоб вам робили люди, так і ви робіть їм; бо це − закон і пророки.
13. Входьте через вузькі брами, бо широкі брами і просторий шлях, що веде до знищення, і багато тих, хто входить через них.
14. Бо вузькі брами і стиснений шлях, що веде до життя, і мало тих, хто знаходить їх.
15. Стережіться лжепророків, які приходять до вас в овечому одязі, а всередині вони − хижі вовки.
16. За їхніми плодами впізнаєте їх. Хіба збирають з терну виноград або з будяка фіґи?
17. Так кожне гарне дерево приносить гарні плоди, а зіпсоване дерево приносить погані плоди.
18. Не може гарне дерево приносити погані плоди, і знівечене дерево приносити гарні плоди.
19. Кожне дерево, що не приносить гарного плоду, зрубають і кидають у вогонь.
20. Тому за їхніми плодами впізнаєте їх.
21. Не кожний, хто говорить Мені: «Господи! Господи!» − увійде в царство небес, а той, хто виконує волю Мого Отця, який на небесах.
22. Багато хто скаже Мені в той день: «Господи! Господи! Чи не Твоїм ім’ям ми пророкували, чи не Твоїм ім’ям демонів виганяли, і чи не Твоїм ім’ям здійснювали багато явищ сили?
23. І тоді Я відкажу до них: «Я ніколи не знав вас. Відійдіть від Мене, хто чинить беззаконня».
24. Отже, кожний, хто чує ці Мої слова і виконує їх, буде подібний до розсудливої людини, яка збудувала свій дім на скелі.
25. І пішов дощ, і підійшли ріки, і повіяли вітри, і, спрямувавши, вдарили на той дім; і він не впав, бо його підвалини були покладені на скелі.
26. А кожний, хто чує ці Мої слова і не виконує їх, буде подібний до людини безглуздої, яка збудувала свій дім на піску.
27. І пішов дощ, і підійшли ріки, і повіяли вітри, і, спрямувавши, вдарили на той дім; і він впав, і його падіння було великим.
28. І коли Ісус закінчив ці слова, натовпи були вражені Його вченням,
29. Бо Він навчав їх, як Той хто має владу, а не як їхні книжники.

Немає коментарів:

Дописати коментар